Lördag.

Ja fattar inte är så trött hela tiden , och det vill inte ge sig heller.
Spelar ingen roll hur mycket man vilar och sover.
Inatt sov jag som en gud hela natten men klara mig bara till efter lunch sen
var man trötter igen :P Så man lär syssla med nånting hela tiden
för att hålla sig vaken :)
Iaf idag har jag jobbat ett kort pass på ica sen blev det hem och byta
om sen gick jag och hunden hem till Mamma och satt där
ett par timmar och drack lite kaffe och kakor och prata lite :)
Sen blev det hem och göra lite mat .
Blev hemma gjorda fiskpanetter , potatis och dillsås.
Men jag ger mig inte ett plus för utseende på mina fiskpanetter.
Haha måste ha varit dom fulaste som någonsin har gjorts :P
Tur att det blev gott iaf :)
Nu har jag diskat och städat av i köket .
Och nu sitter jag och njuter av min Coca cola vanilla :)
Jaja jag tycker dom är super goda:D

Vad ska man hitta på nudå?
vet ej märks..

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0