Fredag.

Vad har jag gjort för skoj idag , jo jag har
först varit och lunchat med Tina och Annika
och drukit lite kaffe.
Sen blev det hem till Linda q en sväng och hälsa på
och kolla hur hon fått det i sin nya lya :)Mycket mysig tyckte jag.
Och lilla Alvin har börjar tagit nåra steg , hur söt som hellst :)
Sen blev det hem , ut med hunden och allt sånt.
och nu sitter jag bara och glider i soffan och glor på tv.
kännde att jag orkade inte göra nått ikväll och så
har hunden fått varit så mycket själv och tony jobbar ju natt
så då tänkte jag att jag skulle vara hemma och mysa med henne
hela natten lång :)

Ne nu ska jag mummsa i mig mina Cheddarpopcorn och kolla
på American pie på trean :D Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0