Torsdag :)

Idag har jag nog gjort det tråkigaste man kan göra,
har varit på massa bil firmor och kollat på bilar, en firma OKEJ
men flera lång tråkigt haha :) Men ibland lär man väl ställa upp för laget.
Fick mig en måltid på Ikea påvägen hem iaf :) Det vägde upp nästan allt . hehe.
Efter det blev den en tur in ivalbo och det blev en tröja och en sport topp
som fick komma till min ägo idag :) Och jo föresten
kan man tänka sig jag har köpt en BOK , den är den första
boken jag någosin har köpt själv haha och förmodligen den 4 boken i mitt
liv som jag kommer läsa haha.. har inte ro för att läsa men snart
kan man väl inte göra så mycket annat haha...
Efter det blev det ner på ica en sväng och inhandla lite mjölk.
Har även varit på lång prommis med hunden idag, så känns
som jag inte gjort nått annat än och gått idag haha..
och nu sitter jag hemma isoffan och pustar ut .
Ska snart ta sista turen med Doggen sen blir det krypa ner i soffan
tills man blir så trött så man kan sova :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0