Tisdag :)

Tjohej.
Idag vela inte solen visa sig , tråkigt.
Det som har varit så soligt och fint nu ett par dagar:)
Idag är sista lediga dagen man haft på veckan sen är
man inte ledig förren på måndag igen :)Eller
vem vet jag kanske får jobba då med .
Idag har jag varit trötter inte gjort så många knop :P
Blev först en fika med Annica , och när vi satt där så
såg vi att Anna , Therse och Emma satt där.
Så vi joina deras bord och så ramla Linda och Anna M in också :)
Det blev en riktigt tjej fika med både strunt prat och lite seriösare snack:P
Kan man tänka sig .
Efter det blev det hem och kasta sig i soffan och slappa sen
tog jag och hunden en promenad ner till Sandvik med lite frukost mackor och ägg
åt Tony, som ska stanna kvar och jobba natt också:)
Ibland lär man ju vara så snäll , annars kommer ju stackarn få
sitta hungrig halva natta om jag inte varit så snäll :)
Efter det blev det raka vägen hem och göra lite mat och
nu sitter jag och glor på tv och det ska jag fortsätta
med tills sängen ropar :)

Hare puss.


Kommentarer
Postat av: Mikaingelin

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-06-10 @ 07:31:19
URL: http://mikaingelin.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0