Tisdag.

Idag var solen framme lite men det är ju fortfarande skit kallt :P
Vill ha sommar och sol ,och slippa klämma på sig massa kläder för att gå
utanför dörren :P

Idag börja jag dagen med en promenad med hunden och sen
hem klämma i sig lite frukost och sen göra mig klar för en
fika med Annika :) Men jag är inte så snabb osså fastna jag i tv:n.
Så idag har jag inte varit så snabb. men Annika stog ut med det ,som tur var :)
Efter fikat blev det jobba på Daisys , och idag var det lungt på jobbet .
och nu sitter jag hemma och ska snart dra mig till duschen.
Sen en sista prommis med hunden sen mys framför tv:n.

Imorgon blir det Fika/lunch med Tina och Annika.
Sen vettetusan vad jag ska hitta på :)
Får se dom kanske ringer om jobb.. Man vet aldrig ..
ne nu dra mig till duschen..

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0