Söndag.

Ne nu får det vara slut på all denna snö tycker jag :) nångång måste det
få vara nog , haha . Men det fick vi väl för att man har gått
och gnällt flera vintrar irad om att vi aldrig har nån snö
och vilken skit vinter det är ;)

Idag var jag hemma och mös enda tills jobbet kallade .
Så Tony kasta på sig kläder och tog hunden och
gick med mig till jobbet :D Slapp jag gå själv.
Och kallt som sjutton var det, känndes som isbitar slog i ansiktet
på en när man gått en bit :)
Men jag tog mig dit i kylan och hem igen:)
Det gick bra på jobbet idag med , ryggen håller änn så länge ;P

Igår blev det iväg på överasknings fest efter jobbet :)
Synd att man missa själva överrasknings grejjen för att man
jobba men det var kul och få svänga förbi en sväng iaf :)
Blev hem ilagom tid och krypa ner i sängen iaf :)

Nu sitter jag och myser isoffan och måste gå ut
med hunden på en sista pink , jag vill inte men måste.
Och jag som nästan nyss har duschat och värmt upp mig ...

Ne nu pälsa på mig och springa ut med hunden och fort in igen
och sen blir det mys till tv:n tills man somnar .

Puss hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0