Onsdag.

Inatt sov jag som en påse ruttna nötter:S Ucha.
Jag som har sovit som en gud nu alla dagar, men inatt
så har jag vaknat och kunnat sovit och en hund som trängs
även fast andra halvan är tom :P haha..
Men sånna nätter lär man ju också ha ..

Blev iaf hoppa ur sängen stax efter elva och göra mig klar
och sen blev det fika med Tina och Annika.
Efter det blev det hem , har ätit lite mat och sen
blev det en kopp kaffe och efter det var jag så duktigt så
jag tog mig ut på en lång promenad med hunden.
Pälsa på mig massa kläder och det var ju inte så super kallt idag, hehe.
Så det blev lite varmt men bättre det är kallt ..

Resten av dagen ska jag sitta och knugga arslet i soffan
kolla på efterlyst och så man vet aldrig nångång kanske
man kan bidra med nått haha :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0