Oj.

Vad kl är mycket , såg det nu.
Men det är lätt att tiden springer iväg när man sitter och
rotar och snokar på datorn:)
Och känner att jag håller på somnar här i soffan ;P
Idag började dagen med en promenad förbi mamma på
en morgon kaffe ,
Efter det blev det hem och plocka lite sen en kaffe till och sen
hoppa jag in i duschen efter det ringde dom från daisyan
och behövde mig :) Jag hade jour , så det var bara och
klä på sig och sen kom mamma och skjusa mig till jobbet.
Och det har varit sjukt mycket folk hela kvällen.
Var inte lungt en sekund, så kom hem lite senare än vanligt.
Men vad gör det :) Och så skrek ju magen efter mat när
man kom hem så det blev fusk mat.

Imorgon kallar jobbet på Ica :P
Så jag borde nog krypa ner till kojs nu :)

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0