Ny vecka:)

Skönt det , idag är man ledig .
Sov lite extra länge idag sen vakna jag av att hunden
kom upp isängen med en duns.
Hon måste ha hoppan upp och sen bara vicka på sig så hon la sig
ganska hårt på mig haha..
Då var det bara och kliva upp men då vela inte hon krypa ur sängen.
Så blev en promenad ner till ica och inhandla lite frukost.
Efter det blev det äta lite sen diska städa lite , har bara damsugning och
torka golvena kvar. Tog mig en paus
istädningen och gick ut på en lång prommis med hunden runt
hälsans stig :) Kännde att det var bra kallt.
Ångra mig lite efter halva vägen men då var det ju lika långt tillbacka haha.
Så då var det bara och fortsätta traska , men skönt när det är gjort.
Men nu får det börja bli lite varmare tycker jag.
Nu blir det städa färdigt sen hoppa in i duschen.
Efter det så kanske det blir fika hemma hos Annika eller
åka och hälsa på Mammsen som har blitvit flyttad till gävle
efter ha legat i uppsala några dagar efter opretationen:)

Nee nu sätta igång innan man fastnar i soffan :)

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0