Måndag

En ny vecka igen då :P Tycker tiden bara springer iväg , men så
är det väl när allt är underbart och roligt ,eller ?
Idag är man ledig och det känns toppen :)
hittils har jag hunnit med frukost och promenad med hunden.
Sen blev det hem och kasta in tyget på soffan i tvätt maskin.
Efter det rörde jag ihop lite pankaks smet som ska ätas till lunch.
Och nu sitter jag och dricker mig en kopp kaffe :)
Ska ta och bädda sängen och damsuga snart.
Sen blir det byta lite gardiner och annat små pyssel som har
hamnat på hög när man har jobbat :)

Senare blir det hem till Jonna och Mattias på födelsedags fika :)
För Leo fyller ett år idag:D Grattis på dig lill stumpen.

Ne nu svepa min kopp kaffe sen sätta igång med
dagen igen:) Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0