Haha.

Ibland kan saker och ting vara så skratt retande, förstår inte :P
Varför orka lägga ner energi på nått man igentligen inte bryr sig om ?
Själv tycker jag det är mycket onödigt .
Det är bara och inse att det är över och att det kanske inte finns nå
mer och hämta. Har inte orkat brytt mig på ett tag som det kanske
har märkts.

Och nej det här handlar inte om mitt förhållande :P haha..
Kännde bara för att skriva av mig om saker och så , så här mitt i natta :P
Man måste få vara negativ ibland , eller ?

Idag blev det lunch/Fika med Therese , mycket mysigt :)
Efter det blev det jobb och sen hem till mamma en sväng och
tog sig en kvälls kaffe.
Efter det blev det en lång varm dusch sen en skål äppel musli :)
Nu krypa ner i sängen , för imorgon kallar jobbet igen.

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0