Yees.

Nu har man äntligen fått en laddare till den stora bärbara :)
Kan man tänka sig , tog bara typ ett år innan jag lyckas fixa en.
Men den tur man har då så hade min lilla syster en exakt en lika dan
och hennes pajja och gick inte och laga, så då kunna ju ja ta hennes laddare :)
Så nu är allt så stort jämfört med min mini pc. Skönt med en stor nu..
För så ser man allting och det går och göra så mycket mer .

Jaja idag blev det gå ner på stan och då stötte jag på Therese och Eda
så prata lite med dom sen blev det gå till ica och handla lite  .
Sen blev det hem och hänga bara , sen baka jag lite björnbärs/hallon muffins.
Så har mickan varit här och fikat lite med mig och ätit mat , blev kyckling
curry gryta . sen har vi suttit och tjattrat till nu typ.
Mamma och sara kom även förbi och fika lite :)
Och kom med laddarn.

nu får det blir och krypa ner i sängen.

Hare puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0