Torsdag.

Tjenare :)

Idag sov jag lite för länge :P men det är skönt det också ibland.
Men jag som hade tänkt och pyssla lite innan man gick ut och hitta
på nått. Men helt ärligt , så blev det inte. haha..
Blev och springa om kring lite hemma med en kaffe kopp
i morgon rock, sen hoppade jag in i duschen.
sen blev det sitta och sucka lite i soffan och fundera
på vad man skulle hitta på förnågot.
Efter mycket suckanden och funderingar
så ringde Jonna och då blev det åka hem dit och
dricka lite kaffe och plocka plommon.(som jag själv klart glömde där.)
Blev även lite lek med Leo :P
Efter det blev det hemmåt och jag gjorde lite
fiskgratäng och diska lite och sen blev det kolla på idol
till maten :)
Och nu sitter man och knappar på dattan och kollar på tv.
och tänker för mig själv "imorgon då ska jag komma upp i tid så man
hinner göra nått här hemma" , men det märks väl vad som händer
med den saken. för morgon pigg det är jag verkligen inte.

Nee nu kolla lite på tv

hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0