Tisdag.

Idag har Jag, Mickan , Tony , familjen Bretask och Helena varit till Lager 157 och
fyndat lite.. Fanns tyvärr inte så mycket men.
Fick även frågan vid kassan om vi hade haft en trevlig shopping runda..
Jag blev lite ställt eftersom jag inte var 100% nöjd haha..
Men själv klart svarar man ju "Ja". haha.
Men jag kom därfrån med lite iaf nått linne och mysbyxor och så där. :)

Och sen blev det äta lite när vi kom hem till sandviken igen.
Nu sitter man här hemma och nyss kollat på reprisen på Despan.
Trodde där en sekund att jag hade missat att det hade börjat igen
när jag satt och bläddrade , men kom på efter ett tag att jag hade ju
sätt avsnittet haha .. och då var det ju bara repriser :P
Nu får det bli mys i soffan.
innan sovning:D

Hare.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman :) :)

2009-10-01 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0