Tisdag.

Tjenare :)
ibland överträffar man sig själv och kliver upp i tid även om man
är ledig . Haha överskattat annars tycker jag.

Igår blev det och gå hem till mamma och röjja lite hemma hos henne
och äta upp nästan allt hennes fika :) Och sen fick jag Lasange ..
sen blev det en tur hem till bror och dennis och Bogge
och hälsa på och lämna matlåda.
sen blev det hem och tråka framför tv till det var lägg dags :P

Vad ska man hitta på idag då ?
Blir nog kanske en fika med Therese och Mickan .
Men först ska man väl ta sig in i duschen.
och man är ju inte så snabb i mellan åt.
För man kommer ju på massa annat på vägen
tex som att skriva här , haha.

Och glömde skriva en sak i söndags inlägget.
Jag stoppade mitt huvud i en fritös på jobbet ;)
Va säger du om det då Tette :P hehe.

nu släpa mig till duschen.
Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0