Söndag.

Idag har det varit en riktig slappar dag, Men det ska man ha på söndagar :)
Har inte gjort så mycket , varit hemma suttit vid datorn.
Sen blev det hem och hälsa på Tobbe G och Malin
och fika lite.. Eller jag och Malin satt och fika och prata .
Och Tobbe och Tony satt och spela NHL 10.
Och sen blev det åka och handla lite sen hem och göra lite mat.
Så har nyss ätit och nu sitter jag här och dricker lite kaffe och
funderar på om jag ska städa badrummet .
Det behövs verkligen, Har inte orkat tagit tag i det i veckan.
Så det är väl på tiden att man gör det nu :)

men nu ska jag sitta och snoka runt lite innan jag gör det.
Hare puss.

Kommentarer
Postat av: SaraVolden

hahah Xd orka städa :P <3

2009-09-27 @ 20:47:14
URL: http://saracooling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0