Onsdag

Hej.
vilket underbart väder vi har idag :) man kanske skulle ta sig ut på en promenad.
Men får se hur det blir med den saken, brukar ju oftast dyka upp massa annat.
vad ska man hitta på idag då? skulle ha tagit mig ner på stan och tagit mig
en fika med alla. Men eftersom jag inte är så snabb så hann jag inte på dom. haha.
så får se vad man ska hitta på. skulle behövt och städa lite här hemma.
Men det tänkte jag skjuta på tills senare, så man hinner ut och göra nånting först
i solen. Skulle behöva gå och handla lite mjölk och sånt med.
men det hinner man nog kläma in nånstans i dagens schema , tanke på att
jag inte vet än vad som händer hehe :)

Nee nu ska jag fortsätta göra mig klar för dagen.

Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0