Onsdag.

Hej hej :)
Nu händer det inte mycket här . Men det kan ju vara för att
man jobbar hela tiden och när man är ledig då vill man ju göra
nått annat skoj än och sitta här och skriva hehe ;P

Imorse sov jag över också haha.. Fyff va stressad jag blev
snubblade fram och försökte få på mig jobbar kläderna
samtidigt som man borsta tänderna och försökte göra nånting
åt håret. haha.. jadu när jag kom till jobbet
såg jag att jag hade mina innebandy skor på mig .
jadu ja säger rå det ja vilken panik och stress man får
av vissa saker. haha.
Klev innanför dörren på jobbet halv iaf :)
och jag började ju halv tio så det var bra gjort av mig tanke på
att jag vaknade tio över nio.

Efter jobbet så stötte jag på Tina när jag slutat.
Stog och prata lite med henne sen blev det och handla
lite grejjor:P sen hem och gjorde lite tacos och kollade
på idol. Har även hunnit tvätta lite :)
Imorgon är man ledig :D om dom inte ringer in en då.
Så det får blir och städa lite här hemma och sen
försöka hitta på nått skoj.
Och nu blir det hoppa in och duscha och sen krypa ner
till kojs ...

Hare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0