Lördag.

Hej hej:)
idag låg jag kvar och drog mig länge i sängen.
Men nån gång lär man ju kliva upp , så klev ur och
satt på lite kaffe :P Men mer har jag inte hunnit gjort.
Har gått här och dragit fötterna efter mig :)
Ska ta och äta lite snart och sen får det bli och göra
nånting åt mig , som en dusch kanske ? haha ja det får det bli.

Ikväll blir det mat och dricka lite och mys hos Tette ,
och fira henne :)
Men blir hemgång efter Tette , ska upp imorgon
och åka till mariestad kl 8. känns inte så kul
och sitta och vara hur dålig som hellst i 5 timmar
i en bil :P

nu ska jag pyssla med nått annat tills maten är klar :)
(tony som står för mat lagningen idag) :P
hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0