Lördag.

Hej hej :)
Igår blev det tacos och vin och idol hemma hos Jonna och Mattias..
mycket trevligt...

Imorse fick man kliva upp halv nio.. Överskattat om du frågar mig.
Men man måste ju det ibland med. hade möte på Daisys.
Och jag och Tette var helt hundra på att mötet börja 9.00 men när
vi kom dit så visade sig det att det började inte fören 9.30.
Åhhh va less man blev då när man stressa ur sängen för man
låg kvar in i det sista.
Så då tog jag och Tette oss en sväng till Mcdonken och där sprang
vi in i Amanda och Sara så blev och käka frukost med dom:)
Sen tillbaka till daisys och ha möte.
efter det blev det jobba till halv fem.
Hade bra med folk hela lunchen och förmiddagen tyckte jag.
Efter jobbet klämde jag i mig en kebab sallad och nu sitter
man här hemma.
Ska ta och dansa lite med damsugaren sen hoppa in i duschen.
sen blir det tjej kväll hemma hos Anna :)

Nee nu göra ett ryck så man kommer nånstans..
Hare
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0