Inte riktigt min dag.

Känns som att allt har gått fel idag , haha.
Börja med inatt , jag ligger i sängen och höll på somna och kollar
på film på datorn . Och innan jag ska stänga av den ser jag att
laddaren funkar inte . Min första tanke va "Helvete inte en laddare till."
Började bli lite nervös så jag höll på dra ur och i laddaren i datorn
och i väggen. tar mig ur sängen och då höll jag på springa in i pelaren för det var ju becksvart
ilägenheten ,tänkte jag kunna kolla om laddarn vill funka i vadagsrummet gjorde
den det, nej. och då går jag för att tända lampan och då funkar inte den heller.
Sen får jag för mig att gå ut och kolla och då är det ju becksvart i hela stan.
Då är det ju strömavbrott. Inte konstigt att laddarn inte funka.
så gick mig för att sova igen, Nåra timmar senare ringer kl för upp och jobba.
Och kliver ur sängen och sätter på kaffe, hoppar in i duschen .
Sen gick jag ut på balkongen för att ta en rök och mitt kaffe och sen när jag är klar med det 
reser ja mig upp hastigt och snabbt hör jag att det smäller till och nått försvann ner från
balkongen, "nej inte tändaren igen." och då får jag syn på att tändaren ligger
på bordet . Va var det som flög ner från tredje våningen då ? 
kastar mig nästan över balkong räcket för att kolla
och vad låg nere på gräsmattan, Joo mobilen.Hade lagt den i knä och glömt bort den.
Fick lite små panik springer ner för att kolla om den lever.
Och det gjorde den som tur va, utan en skråma.
Sen har det bara gått utför hela dagen på jobbet.
Har inte blivit många rätt.
Lyckades till och med komma åt fel knapp när en fick en avstämning
så fick ta det med en handplip i en kassa utan rullband , och tror
du inte dom hade stor handla då, JO. Tog sin tid och när jag var klar och
pustade ut då hade inte allt blivit in blippat för det hade kommit upp en larm
varning på en film och jag tänkte inte på det. Ja då var det bara och börja
om. Så dom som fick den kommer nog kasta selfskanning i väggen haha.
Och på frukost rasten så märkte jag även att jag inte hade fått med mig plånkan.
och jag hade bara en ciggarett kvar. Tur man fick med sig matlådan iaf.
Men som tur var kom Tonka ner med plånkan sen så det löste sig.
Men men dagen har inte varit den bästa kan ja säga.

Efter jobbet gick jag för att handla lite och kommer hem med allt förutom
det jag skulle köpa. Kesella , haha.
då blev det bara och sjunka ner i soffan och sucka över dagen.
Sen ringde mamma och vela bjuda mig på mcdonken :) och det
var jag värd så fick bli en sväng dit med Mamma och Emil efter
jag kollat klart på idol. och gött vare och nu sitter jag här och
kommer inte göra nått ansträngade mer idag och lämnar mobilen
inne varje gång jag gå ut på balkongen :)

Nee nu kolla på tv och krypa ihop i en filt tills jag somnar :)

Hare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0