haha.

känns hellt sinnes nu :P vad jag känner mig på gång :)
kl är halv tre och jag har hunnit varit på media markt och
på ikea och ätit lunch och shoppat lite och på
ica och handla lite med Therese .
och sen har jag hunnit fått till det jag köpt också helt
sinnes, vid den här tiden när man är ledig
har man ju nästan nyss klivit ur sängen
och glidit omkring i morronrock och poppat
musik tills man tog sig i kragen och hoppa in i duschen. haha
Det är tur jag har therese och drar mig ur sängen imellan
åt så man får lite gjort :) Puss påre.

Jaa min täck jakt är slut iaf för jag har hittat täcken
pluffsiga som aldrig förr och hur mysiga som hellst för bara 300 kr/st
på rean på jysk.. som hittat :D tony fick till och med en ny kudde.
haha. hans ena kudde var ju rutten haha :P

börjar bli lite rastlös nu när man är på G kan man lika
gärna fortsätta springa hit och dit och få lite gjort :)
Så ska henka med mamma och göra henne lite sellis när hon
handlar så ska jag kolla på en pall till hallen  :)

sen får det bli hem och städa .

Nee nu ska jag roa mig med nått annat tills mor hör av sig,
Hare puss.



flygplan whoeo flygplan , luftens hjältar hela dan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0