Tisdag

hej hej :)
än så länge så har jag hunnit varit och fikat med Jonna :)
Hon var lite små irriterad när hon ringde mig innan hon skulle
åka , hehe och hade trampat i en hund skit :P hehe..
men sen blev det bra, och nu är jag hemma igen och väntar på
Tina ska ringa. Så ska vi ut och släppa hundarna
på norra ip så tantalarian får springa av sig lite .. hehe
Hon är lite uppe i varv här hemma.
sen blir det nog gå och handla lite sen hem och städa
lite och sen göra mat till Despan :D

Haha glömde säga att igår fick vi veta att mammas brandvanare fungera iaf.
hahaha.. Enda mamma bad mig var och hålla koll på
lasangen när hon hoppa in och duscha av sig ..
haha själv klart fastna jag i tven och glömde bort det :) hahaha
så fick lite små panik när jag kom på att jag glömt bort den
så springer jag och sliter upp ungnen haha och det kom
massa rök så , börja det tjuta .. så stängde
av ungnen i panik och då hade jag inte enns kolla om den var klar.
Men som tur var den det .. haha ja säger rå det ja..
lämna inte ett ansvar på mig om jag sitter framför tv..

Nee nu ut och leka med hunten.

Hare.


Kommentarer
Postat av: popadåre

är det något fel med att kliva i hundskit kanske :P? har du privilegiet att ha undsluppit detta skitiga öde(?), då är du en av de få. jag kan ju berätta att de lämnar spår ända in i själen, speciellt när det är ens favvoskor som råkar ut fört, dessutom så luktar det så jävla illa så att tom hundar ryggar för stanken hehe...kram påre din sömntuta

2009-10-21 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0