suck

Kan inte sova, kl är halv tre och jag har inte enns en tanke på
att krypa ner i sängen ? Känns inte så bra tanke på att
man ska upp imorgon och hinna göra massa saker
innan jobbet kallar kl 2.
ne du fyfabian.

När man sitter vaken så här så tänker man på
så mycket konstiga saker har jag kommit fram till .
Man kollar på tv , men man gör endå inte det.
Skumt hehe men det kanske bara är jag?
man låter ju nåra hästar springa bort när man är trötter :)

Jadu vad har jag gjort mitt inatta då.
Det ska jag berätta ,vare sig du vill eller inte .haha
Jag har druckit massa lätt dryck och glott
på massa tråkigt på tvn som jag aldrig annars skulle
kolla på , sen har jag beställt en Badhair day mössa och
lite trosor från nelly :)
Sen har jag nog inte hunnit gjort så mycket mer.
Hehe men nu lär jag väl stänga ner allt och
lägga mig i sängen och ligga och vrida och vända mig tills
jag somnar..räkna får eller nått skoj.

Hare göttt.

   

Kommentarer
Postat av: popadåre alias jonna

ja, det är ju bara du gumman som kan komma på att räkna svart får. själv är man ju bara en fårskalle bähäää



puss

2009-10-22 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0