Regn och rusk.

Det verkar inte vela sluta regna. :S
tråk väder men så är det , så får ta tag i och städa lite idag
och så och få lite gjort här hemma, hur tråkigt det än
låter idag känner ja.
Men men , och ny familje medlem har vi ju också
en hund. Och hon har hur mycket energi som hellst.
hon vakna halv nio och då var det som att trycka på en on
knapp så var det full rulle.
Och ångrar hur mycket som hellst att jag köpte en pipleksak igår.
Men nu efter en promenad i regnet så ligger hon och halv sover i soffan
och kollar på tv :) haha.

Ne nu ska jag sätta igång och pyssla lite sen hoppa in i duschen,
sen får det bli dricka lite kaffe med nån tycker jag :)

Hare puss.

-15.00-

Nu har man skurat hela lägenheten och kasta in lite säng kläder och handdukar
i tvätt maskinen .
Det är inte kul med hund hår kan ja säga , men det är ganska bra
att hon är lite långhårig för då är det lätt och få upp det och det
kryper inte in nånstans :P Men en ljus hund och en svart soffa
är ju inte så bra :P haha
Jadu nu är det bara jag som ska bli ren.
så dax för en dusch och sen får det ta och hända nått :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0