Onsdag.

Hej hej .

Dagen började med en promenad , sen hem och ligga och slöa en stund
på soffan och äta lite Ekströms jordgubbs kräm till frukost med en kopp kaffe:).
Har kännt mig lite slö idag .
efter det plocka jag lite här hemma och damsög lite.
och gjorde soffan hårlös , men det tog ju inte så lång
tid innan det blev lika igen hehe.
Sen kom mamma så åkte vi till Valbo en sväng.
Och var in på ikea och djurshoppen.
Köpte ett nytt sele åt hunten och en borste.
Så kan man dra av henne lite så kanske hon inte hårar lika mycket.
Köpte mig även ett paraply :) Har inte ägt nått haha.
Kännde igår att det var nog dax och införskaffat ett.
Har ju inte lidit av det förut för då har man ju inte gått
ut när det regnar haha :)
Sen köpte jag massa klister rullar hehe.

Sen blev det hem och ta en promenad och sen hem och
äta lite och kolla på efterlyst .
sen har jag städat i städ skåpet , för där inne såg det ut som en rövar
kula haha. Man har bara kastat in sakerna , men nu är det fint
igen men får se hur länge det håller. hehe

Nu ta en sista prommis med doggen sen krypa ner i
sängen.

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0