Onsdag,

Hej hej,
Imorse var det jobbigt och dra sig ur sängen kan ja säga,
hade ingen lust och kliva upp haha, var lite små trött.
Men tog mig ur tillslut tryckte i mig lite frukost,
sen ut med hunten och sen bums in i duschen.
efter den piggna jag äntligen till, sen blev det
fika med Tina och Therese på Marangoni.
Efter det blev det hem och hämta hunten och
sen gå hem till mamma och hämta lite post.
Nej jag har inte adress ändra änn haha.
har inte bott hemma hos mamma på 3 år , men
som jag kanske är känd för så är jag inte så snabb
med vissa saker, men borde nog ta tag i och adress ändra
så man får hit posten, inte för att det kommer så mycket
till mamma men nått dimper ju ner i brevlådan.
Man får ju lönespecarna på jobbet så man har ju inte lidit av det än.
Sen blev det hem och äta lite mat, och nu sitter jag och glor på efterlyst.
det är nått man inte får missa:D haha att man är så beroende av tv.
missar man nått program som man vill se så går nästan hela dagen under.haha
men som tur är så kan man ju kolla repris på datorn om man missar det.

Idag är det lungt iaf inge supande eller utgång, för imorgon ska man upp
och jobba. börjar inte förren halv tio men om man ska ut med doggen
och duscha äta frukost och ha tid och andas så måste
man kliva upp en stund före , tanke på att jag inte är så snabb:)

Nee nu ta mig en promenad med hunten och sen
hem mysa ner sig i soffan och glo på tv.

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0