Lördag.

Hej hej.

Idag har jag och Jonna och huntarna varit i skogen och plockat
lite svamp medans huntarna sprang och lekte.
Sen på vägen tillbacka till bilen så kom en häst,
och det var ju inte så populärt.
Spec inte för jonnas hund så det blev lite kalobalik
men det sluta bra iaf efter vi fått in hundarna.
Sen blev det hem till Mamma och tvätta av hunten som
var full av lera.
Satt där och tog en kaffe och så sen blev det hem
och duscha , och nu ska jag till mor igen för hon vela
bjuda på tacos, och jag hade iaf bara tänkt och tagit
det lungt idag så då kan man ju gå dit och äta lite
istället för att bara sitta hemma och glo på tv.

Ne nu ska ja ta och röra på mig.
Hare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0