Kan inte sova

Jadu själv tycker man att jag borde vara trött vid den här tiden.
Men icke sa nicke. Inte ett dugg.
Så då ligger man med dumburken isängen och knappar lite
och inväntar på att man ska kunna sova.

Vilket tråkigt väder det varit idag så regn regn.
helldre får det börja snöa än att det ska regna.

Var lungt på jobbet idag , vet inte vad det var för fel
på mig idag men jag gjorde rent stekbordet hela tiden
så fort man hade stekt nått även om det inte behövdes haha.
Till slut yttrade sig till och med therese och frågade varför.
haha blir väl så ibland bara när man inte jobbat där på
ett tag, hehe.

Håller på få nå fel imellan åt på hundhåret här hemma med.
Men det får man ju räkna med, men ändå.
det sätter sig överallt, så ska köpa en hand damsugare
och en hel hög med klister rollar.
haha.. jadu , man kommer väl bli knäpp ibollen
av det här.

Nee nu ska jag kolla in lite bloggar och så sen göra
ett nytt försök på att sova :)

Hare godnatt puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0