fybubblans.

Vad klockan ska bli mycket jämt , kl är prick två och jag ligger
klar vaken i sängen :) Tiden är väl inte konstig för en fredag, men
ska man kliva upp halv sju så är det sent.
Jobb jobb imorgon, men börjar inte fören tio, men ska hinna med
lite andra saker före jobbet tänkte jag :)

ojoj vad jag har varit lite små irriterad i dag tror ja,
ingenting har varit skoj. allt har bara varit så tråkigt.
Nej idag har det inte varit nå bra alls.
och så hade ja ju bland det vanligaste problemet
som finns för tjejer.
Jag hade inga kläder (tyckte jag , har ju nyss tvätta och alla lådor är proppfulla),
och allt jag satt på mig passa jag inte i , kände mig små tjock i allt.
eller jaag kände mig som barbapappa i för små kläder,
och mitt i allt suckande och stonkande så får man höra en kommentar.
"Men du, gör nånting åt det då om du känner så där."
svar
"ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER ? hur ska jag kunna göra nånting åt det NU? sticka en
nål i magen och pysa ur skiten eller ?"

Ja du vilka problem man kan ha ibland.

Kom och tänka på vad mamma alltid säger när man gnäller,
"Men tänk på dom stackars barnen i afrika som bor i en hydda
och får äta ris varenda dag? hur kul tror du dom har det ?"

mamma sa det till min lillbror engång som gnällde
över att han inte tyckte om maten mamma gjorde då för dagen,
och till svar fick hon
"Men mamma nu bor inte jag i en hydda i afrika och måste äta ris varenda dag."
Haha , barn kan vara snabb tänka ibland :P

nee förtusan undra ja om man ska ta och försöka sova,
annars kommer det bli tungt och dra sig i sängen imorgon.

Hare puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0