Fredag,

Åh va ja är trött nu , frågan är varför ligger jag då inte i
sängen och sover ? Nej för att jag är en Blogg hagga haha.
vad har man gjort idag då?
Jo jag har jobbat, börja halv åtta, var inte spec
motiverad och kliva ur sängen när det var kallt och jävligt
utanför täcket och regna gjorde det också.
Men men bara ta sig själv i örat och släpa sig till duschen,
inte enns det vakna man till av, då är man lite halv trött tror ja.
Sen blev det hem till Tonkas mamma och fira henne och kläma i sig
tacos och äppelpaj :) Sen förbi mamma en sväng och tröka lite.
nu sitter man här och lodar som vanligt.
Imorgon blir det jobba igen fast på daisys, börjar inte förren tolv.
Men tänkte jag skulle släpa mig ur sängen tidigt.
Jaja ja vet vad vissa tänkter, "Ah Säkert ,LYCKA TILL"
Haha just nu känner jag desamma, men ja ska ge
det en chans iaf så har ställt klockan tidigt haha.

Ne nu rengöra gaddarna , stänka lite vit färg ,
och krypa ner till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0