:)

Igår blev det jobba sen hem till mamma snabbt och vända ,
och sen hem och kasta sig in i duschen sen kasta ihop lite mat.
Sen blev det gå ner på steeltown och kolla på nått band :) JohnDuva var det nog tror ja.
Sen blev det driekt hem typ efter dom spelat klart.
och sen somna jag med datorn i knä haha .

Lite rolig grejj också haha, Man skulle ju ställa tillbaka kl inatt.
och Tony skulle upp och jobba förmiddag,
så vi ställde om klockorna innan vi la oss och ställde larm.
Haha och sen måste klockorna ha ställt om sig själv så
klockan blev tillbaka ennu en timme, haha så tony
sov över. inte så kul men . hur skulle man kunna veta
att kl ställde tillbaka sig själva då :P  Haha.

Jadu idag har jag varit en sväng till valbo med mamma
och jobbat :)
I valbo hitta jag mig en sjal och ett par jeans ett par skor.
sen massa små plock. till smink väskan och så där.

nee nu blir det sova så man kommer ur sängen imorgon:)

Hare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0