söndag,

vilken dag :) Gick här hemma och myste i min morgonrock,
så ringde mamma och tyckte att jag skulle ta med mig hunten
och komma dit och ta en fika, så det blev kasta sig in i duschen
och sen hem dit ,
Och han knappt dricka en halv kopp kaffe så ringde Fia och sa att
jag tydligen skulle jobba ? :S men jag trodde ju att jag skulle jobba imorgon.
Jag tror ja hade missuppfatta schemat.
Men det blev och kasta i sig kaffet och sen fick mamma skjusa ner mig
till jobbet, springa ner och slira om sen var man klar för jobb:)
var rätt lungt idag och kom därifrån halv nio ,
hur bra som hellst.
Så då blev det åka hem till mamma för och hämta hunten
som fick vara kvar där och leka , men då hade syster redan gått
hem med henne hit och satt här med henne och knappa lite
på dattan:)
hehe , och nu är man hemma och nyss kollat på film på tv.
Så nu blir det ta sista turen med Doggen sen hoppa in i ducschen
och hoppa i pyjamas och mysa till tvn tills man somnar :)
Ne nu gå ut i kylan..

Hare puss ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0