Slappis.

Ja idag känner jag mig som en slappis, hehe. Skönt då att man är ledig.
Dagen började med en promenad med hunten sen
hem göra sig iordning för en bil tur på Therese till Ovejansson,bernö,dollar och rusta.
Och jag inhandlade en Toblerone och tvättmedel. inget annat som föll mig i smaken.hehe
Sen blev det norraip en sväng och leka, efter det blev det en fika på Aldos.
Har efter ett tag märkt att dom har ju faktiskt öppet till åtta :)
Och det tycker jag om, för det är väl det enda fiket iden här stan
som har öppet så länge. :) om man inte bortser från fiket på Ica,
men där vill man ju inte driekt sätta sig på en mys kaffe på kvällskvisten.
Ja och nu förbereder man sig för att inte kunna titta på tv
imorgon och antagligen resten av veckan, tanke på att det
släpps ett nytt pang pang spel inatt som Tonka har bokat.
så dax och börja fundera på en sovrums tv tror ja :)

Ne nu ska jag pyssla lite här hemma innan sängen säger
att det är dax och sova :)

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0