Mys.

Tack för igår tjejer för en super trevlig kväll med vin och tjatter :)
Super trevligt, händer för sällan ;P

Idag kom ja på varför jag lyckades sova över förra helgen när jag skulle jobba
som jag höll på göra idag med, Jo tydligen har jag lyckas gjort en
inställning på alarmet så det bara ringer mån-fre, och då ringer den
ju inte på söndagar även om man ställt tiden. Hehe..
Tur var att jag vakna av mig själv idag så jag slapp sova över.

idag har jag ju som sagt jobbat och sen hem och diska och
plockat lite hemma tvätta. Laga även lite
hemgjorda biffar ,potatis mos och gräddsås till grabbarna
som satt och spela :) Fick dom sig lite mat imagen.. haha Lill mamma.Mobbat.
Sen blev det en lång och välförtjänt dusch.

nu måste jag nog springa ner och hämta tvätten sen
krypa ner och kolla tv tills man blir sov trötter :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0