Mörkt,

När det är sånt trök väder så blir det inte ljust riktigt så man
vaknar inte till riktigt. Trök trök.
Idag blev det en tur hem till mamma och äta lite mat och
fika lite och så.
Idag var en sånn dag där jag inte känner för att göra nånting.
Då är det skönt och gå till mamma för där kan man bara vara ,
utan att vara ensam. och det är super skönt :)

Ont i ryggen som tusan har jag också kan knapp böja mig ner.
eller sitta eller stå det gör ont hela tiden.
Vet inte riktigt vad jag har gjort heller, har haft så sen i fredags.
Men det går väl över , gör det inte det får man hälsa på farbror rygg doktor :)

Nu blir det mys hemma och kolla på tv och äta nötter.
Har fått nån konstig dille på nötter nu , men man har
ju sina perioder med saker :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0