Måndag,

Idag har jag varit ute och handlat lite jul prylar med Therese ,
sen blev det hem till henne och hjälpa henne med lite saker.
och det tog ju nästan hela dagen :) Eller ja ja var ju hemma hela förmiddagen
innan jag kom utanför dörren och gjorde nått förutom att rasta hunden:)
Sen har jag bara varit hemma diskat lite och druckit lite kaffe
med Mickan som kom över en sväng och hälsa på lite.

Har suttit och funderat på om man ska börja och köpa lite
jul klappar redan nu så han man nåra avklarade.
Så slipper man stress handla dagen före jul som man alltid gör
varenda år. Och det är bara jobbigt för det är så mycket folk ute
jämt då. Förra året köpte jag till och med sista jul klappen på
jul afton fick åka ner på stan och panik handla en jul klapp.
Den sista :) Haha, och har ingen lust att det ska bli så iår igen.
så man kanske ska sätta igång med nån iaf :)

Ne nu ska jag ta och göra mig redo för sängen och
sen lägga mig och kolla på lite serier tills jag somnar :D

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0