Lördag ,

med regn och rusk..
Idag blir det hem till Jonna på mys,
men först ska jag förbi mamma sen fjäska för henne
så skjusar hon nog mig till jonna :) slipper jag och Dixie gå i det här
trök vädret. hade tänkt att hon skulle få en lång prommis
men inte så kul och gå i det här..

Sitter och kollar på nå sjuk program på tv:n nu om nån "sekt" eller vad det är
som hatar bögar och det ena och det andra och dom
drar in småbarn och lär dom en massa och går ut och demosterar mot
bögar och alla andra som acepterar det, och alla som gör
det kommer hamna i helvette när dom dör och m.m.
Dom fråga även en 7 årig pojke vad en skylt innebar förutom
mot bögar och ungen svarar "svenskar och soldater".
Det är förövrigt en sekt i america.
Vad har vi gjort ? Jadu har inte en aning.

ne nu göra mig klar hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0