i´m singing in the rain , Not.

när ska det komma snö då ? snart är det första advent och det
är inte en snö gnutta ute  :S Det bara regnar och regnar .
Idag har Jonna varit här hemma med Leo och hälsat på.
Och ätit kanelbullar från McDonken och lite kaffe :)
Hehe hon är så söt tycker jag :P ska ta och kanske köpa ett
par sockor åt henne i julklapp, tror det skulle behövas :) haha.
Själv har man haft tal svårigheter idag "steka julgardinerna" .
Men man kan inte ha rätt jämt , eller ?
Efter det blev det och åka och äta lite med Tonka .
Tror jag åt för mycket , känns i magen . Men det är söndag
och då får man fetta lite , tycker jag iaf .
ska snart ta mig ut i regnet med hunten på en promenad
och gå förbi mamma och hämta lite spel, så man har nått
och göra ikväll tänkte jag när Tonka jobbar natt :)
Går bara skit på tv på söndag kvällar, skulle bli chockad om
det skulle vara nå bra just i kväll bara för att jag har kommit
på vad jag ska göra haha :)

Nu ska jag ta och göra mig klar för prommis :)

hare puss


Kommentarer
Postat av: jonna

"Själv har man haft tal svårigheter idag "steka julgardinerna" ." ja alla kan vi ju inte ha fått talets gåva ellerhur ;P. du är söt du med!

2009-11-24 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0