hit och dit, upp och ner.

Imorse var inte kl min bästa vän driekt kan ja säga :)
Eller vi är väl aldrig överens.
Blir ju inte bättre av att det är mörkt ute när man ska kliva upp
inte dirre så man vaknar till då.
Men blev och kasta sig in i duschen efter som jag låg kvar för länge,
Sen kasta på sig kläder och jogga ner till ica för att sätta sig i kassan och le :D
och nu är man hemma igen , ska snart jogga mig vidare
till daisys och jobba lite mera idag.

Men först ska jag ta mig en kopp kaffe :)

Hare. puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

upp och ned, ned och opp grisen glor i grannens topp! ta och ryck upp dig för faen, du är mellan två jobb och fixar det hur bra som heeelst!

2009-11-24 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0