Första advent :)

Ja idag är det första advent och man får tända första ljuser på staken :)
Men det har jag inte gjort här hemma änn om jag får vara ärlig :P
Igår blev det vin och mys med Jonna :)
sen blev det att gå över till bror en sväng som hade fest hemma.
Blev kvar där en stund sen blev det hem och krypa ner i sängen.
Idag har jag jobbat stägning på Daisys som jag gjort hela helgen vill säga.
Imorgon är man ledig , och det ska bli super skönt.
Efter jobbet så blev det hem och duscha sen gå hem till
mamma och ha lite första advent mys med familjen men lite
gröt och lite mackor , super gott.
Nu blir det krypa ner i sängen och kolla på en film tills man somnar .



Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0