Åh.

Var tråkigt det är och inte kunna sova , man försöker men man bara ligger och vrider och vänder sig.
Man är trött men endå inte , och så är det bara skit på tv så det finns inge bra
och titta på tills man somnar. Har ingen bra film och knäppa på heller.
Ne den här natten är inte bra känner ja , allt är fel. Sängen är obekväm.
Vadagsrummet är kallt. Det är dåligt på tv och ont i huvudet har jag också.
Guuu vilken gnällspik jag känner mig som, men det måste man få vara
ibland . :) Om man hade nån hemma då som kunna klia mig på ryggen tills ja somna ;)
Men han ska ju jobba natt och tönta , hehe.
Men man är ju ledig imorgon iaf , så det är ju skönt . 
Så imorgon blir det fika med Jonna och Annika , och jag som ska ringa Jonna när jag
vakna och jag som tänkte överraska henne med och ringa före kl elva.
Hon skulle bli så chockad haha . Men ska försöka med det ändå.

Nee krypa ner och knappa lite på tv dosan och hoppas på att det
ska börja nå bra på tv (tror knappast att det kommer hända,men man kan ju önska).

Godnatt
Hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0