Måndag- 30/3

I morse vakna man av att Mamma ringde och väckte mig och
hörde om jag kunna följa med henne ut på en sak :P
Skit trött var jag .. kl var åtta och hon skulle inte åka förren halv elva.
Varför ringer man då ÅTTA ? när man vet att jag ligger och sover. haha...
Somna om igen en stund iaf, lite för lång stund.
Blev stressa upp och göra sig klar.
Så ringde det på dörren mitt i allt .. enda jag tänke var "Vem vill mig nått nu?" .
Och jag öppnade dörren och där stog det 2 HSB gubbar.
Då ska dom byta brand vanare och jag skulle iväg .
Så det var bara och säga som det var , och det gjorde inget..
dom kunna ju göra det även fast jag inte var hemma.

Kommer hem och lägger märke till att dom satt upp världens fulaste
brand vanare inte diskret driekt.. haha ..

Sen blev det städa av lite tror jag hade en hel grus låda här hemma..
och efter det blev det en Kaffe snabbis på Marran innan jobbet.

och nu sitter man här och ugglar .. har försökt fått det och funka med bank id och
skit .. Men det vill inte funka jag fattar inte vad jag gör för fel ?? skit saker.

Ska man ta och lyfta på fläsket kanske och hoppa in i duschen..
och hoppa i en pyjamas och kolla på tv och mys ?:P
Låter som en bra ide. hehe :P

jaja..
Hörs då. Puss hej

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Jag har haft en super bra helg.. förutom att jag har jobbat..

Vad ska du göra i veckan då ?

2009-03-31 @ 00:03:30
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0