regn och rusk.

Det bara regnar och regnar.. Varför vill det inte ta slut och solen komma fram ?
jaja så är det.
Igår tog både mina kusiner Amanda och Marcus studenten Grattis till er :)

Igår blev det först jobba sen åkte hem till moster och åt smörgåstårta
och fira mina kusiner sen blev det hem och göra sig klar för kvällen
och vidare till Therese på lite bus :) Blev ut på lobby en sväng med för
lite öl och dans :)
så blev det såklart en hamburgare på Donken innan hemgång:P hehe.

Så imorse var man inte så jätte pigg men man tog sig ur sängen
och släpa sig in i duschen för att piggna till :)
så fick det bli pizza på American men Tony , Cicki och Otto.

Och nu sitter man här .. sugen på åka in på bio ikväll
och ta det lungt , kände inte för att dricka idag .
Är inte så super pigg. Men så är det.
Therese tycker man ska ladda om batterierna och supa haha..
Men jag tror jag står över idag :)
Får se hur kvällen slutar..

Hare.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0