Måndag

Solen är tillbacka :)
helgen i gammelstilla har varit toppen , kom en regn skur men det har det
varit hur bra som hellst. Vi har badat och druckit en massa öl och haft det trevligt
med god mat och massa trevligt folk :)
var rätt sliten sen när man kom hem kan man säga, men det var värt det :)
Lyckades även bada min mobil när vi skulle ut och ro haha :P
så fick jag igång den till slut efter nån dag.
och så är jag så smidig att spilla ner den med kaffe idag
haha så nu har den börjat dampat lite smått. haha
blir och åka ut och köpa en ny mobil på tors
när man fått lite mer pengar :)

Idag har det också varit sol:) Blev en fika och lunch på Lasses
först sen blev det ta en promenad med Therese till Öb på tält jakt.
sen fick vi släpa ner på stan igen upp till Therese.
Efter det blev det arbetsförmedlingen men då när
vi stog utanför kom tobbe g och malin i bilen.
och det var ju bara Therese och malin som hade ärenden
så jag och tobbe åkte ner och satt och fika på stan till flickorna var klar.
Efter det gick vi hem och satt oss hos therese sen blev det
mat på sibylla . sen ica sen hem:)

 nu sitter man och små tittar på beck..
va ska man hitta på sen då? Ingen aning men det märks.

På ons eller tors blir man utan Therese också. Hur
ska jag klara mig utan dig ? hehe .
Hoppas du får super skoj iaf :):)

Hare puss heej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej. Efersom jag frågade om du ville med till stugan istället? Det skulle bli för varmt att vara på stan....

2009-06-23 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0