:)

Solen kollar fram lite idag :) Trevligt.
då måste man passa på och vara ute och njuta .
Igår blev det lite fika på stan sen ut och shoppa massa blommor
till sovrummet och nya till köket . Tror det blev bra iaf :)
sen blev det det glo på flmen på fyran och mat med
Tg  :) Efter det blev det plantera alla blommor.
nästa gång ska jag köpa blommor som man bara kan ställa er i
krukan och inte behöver plantera ner med massa jord haha:P

Och grattis till Tony som har fått sitt jobb tillbaka :D:D

Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen hoppa  lite
på Tg och försöka komma på nått skoj att göra i solen:)

Pusss hare.

22.45
Blev fika med Therese ,Ulle Tonka, Micke och Tobbe g
på Lasses isolen :) men solen kom ju och gick hela tiden :)
Blev och skicka ut ett mass skick om fika sen gick vi in och
kolla i lite butiker och så , så vi glömde bort att vi skulle ju gå
till Lasses haha .. Så Tony ringde och fråga vad jag och
Therese var haha :P
Sen blev det en sväng in till Valbo och gävle.
Köpte mig en klocka var inte igår man hade en kl.
Men det var 50% på det mesta på Ur&Penn.
den skulle ha kostat 500 men nu 250, som hittat :D
Efter det blev det och äta lite lökringar med Therese
sen hem och slinga håret , blev lite ljus men så är det .
haha.. och therese blev nästan svart :P
Nee nu ska jag kolla klart på Despan..

Pusss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0