Borta,borta men där var du ju:P

Idag är det inte spec varm ute ..

Var så trött imorse men det var bara och kliva upp och se glad ut :)
hehe var hur trött som hellst.
Börja jobba kl 7 börja med att hjälpa till i bageriet och spritsa chocklad på bullar och mazariner.
kladda ner mig det första jag gjorde tänkte inte på att man inte ska torka av sig på
tröjan haha :P
sen suttit i kassa hela dagen , sluta ju halv tre så man kom ju hem i tid.
Men på vägen hem så skulle jag plocka fram nyckel men den var inte där.
och jag hitta inte på den
kolla alla fickor fortfarande ingen nyckel .. Gick tillbaka till jobbet och kolla
om den kan ha ramlat ur i skåpet, ingen nyckel där heller.
Gick små svor lite där och prata med Therese . gick och kolla om jag hade
tappat nyckeln på vägen och ingen nyckel där heller.
 Blev lite nojjig där ett tag.. så går jag hem igen
och vart sitter nyckel jo kvar i sopskåpet nere på vägen haha..
kasta ju soperna i morse. måste ha varit lite trött.
att ingen har tagit den då hahaha..

sen blev det fika med therese på Lasses.
Efter det åkte vi och kolla på grabbarna när dom spela korpen
och dom tog hem vinsten idag igen :) 4-1 :D Bra där.
Men det var inte varm och stå och kolla på dom blåste och regnade och
höll på.. Tyg skor i blött gräs är inte okej. haha..
Och nu sitter man här hemma och precise tryck isig lite äggröra och macka.
Ska gå och möta therese ska väl ta röra på mig nu tror ja :)

Hare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0