3 vinster och 2 förlorare :P

Idag har det varit hur skönt som hellst :P
När man vakna blev det macka på balkongen i solen.
Sen blev det och ta bilen till järdefors för lite solnig :)
Så jag och Therese satt oss och stekte sen blev det lite försök till hjulning
och stå på händer gick inte så bra där för mig haha:)
Efter det åkte vi till sibylla och åt lite mat . Sen tog vi oss ut till
sörtutt och tog oss ett dopp. så det blev mitt premiärdopp för sommaren
idag i det kalla vattnet.. Sen tagga vi på tony att han skulle springa ut till oss..
Han vela ju träna så. och han gjorde det :) Han gjorde det på 45 min :)
Bra där .. haha sen kom han förbi oss i fullfart på stranden coh fråga om det
var kallt i vattnet vi hann bara svara ja så sprang han ut med skor och fullt påklädd
haha ..

Sen blev det grillning med kubb hemma hos Tobbe och Malin..
Blev tjejerna mot killarna i kubben haha . och vi vann tre av tre :P haha
och dåliga förlorare finns det gott om haha :P

Nee nu blir det mys i soffan..

Hörs pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0