Torsdag

när ska det sluta regna då? Helt sjukt har regnat hela långa dagen och
det vill inte sluta.. hehe.

Igår blev det utgång , gick ner och satt sig på Kharmas uteservering
och drack lite öl:) mycket trevligt ..
och therese som man skulle få släpa ut igår haha
det sluta med att hon ringde och tagga på mig..:P

Idag känner jag mig så trött vet inte vad det är..
Klev inte ur sängen fören två idag ,
sen skjusa jag och Tony in Tommy till gävle
för att hämta sin bil. efter det blev det lite mat
och sen åkte vi och handla .
sen hem igen , och då tog man sig en power nap
på en halv timme. sen ha jag städat och plockat här hemma
tagit en dusch sen blev det tacos  med tony , therese och Tommy.
Mumma :) efter det kom Tobbe och Malin och Joina oss
och kolla på film. Och nu sitter man här och är fortfarande
hur trött som hells.. jag som har sovit så mycket idag.
ska väl krypa ner i sängen , ska ju upp och jobba imorgon.
och har lite sov morgon imorron börjar inte förren halv tio :)
Super skönt det . iaf när man är van och börja sju..

Grönan är iaf upp skjutet till på måndag tanke på vädret.
hoppas på fint väder då:D

nee nu bums ner i sängen..
Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0