Torsdag.

Hej mitt namn är sandra och jag är platt fotad.
Har så sjukt ont i mina stackas fötter efter att bara stått och gått
i nio timmar men så är det haha..
Imorgon blir det jobb igen . kör 9.30 - 18.30 och sen är man ledig en dag  :)
sen jobba söndag igen och sen är man ledig på måndag igen. sköönt de.

Ja idag har jag jobbat sen blev det gå och små shoppa lite stumper och
sånt med therese , mysgt :P
Sen efter det blev det hem och slira om och sen hem till Mickan för
att fira henne på födelsedagen:) Grattis:D blev lite kaffe och tårta :)
och nu sitter man här hemma och unnar sig lite
m&m framför tv:n och snart ska man nog ta och kypa ner
tills sängs så man är pigg och gla imorgon när man vaknar :D

nu blir det lite skit på tv sen bums i säng.
Hare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0